of0
Export
FR-09
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
PROGRAM DERS BİLGİ PAKETİ
DERS İÇERİĞİ
Tarih/Date:8/15/2020
Bölüm
Uzaktan Eğitim Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri
DERS BİLGİLERİ
Ders Kodu
Ders Adı
Kredi Teorik
Kredi Pratik
Kredi Lab/U
Kredi Toplam
Kredi Ects
Yarı Yılı
CHM-108
Çağrı Merkezi Yönetimi II
2.0
0.0
0.0
2.0
3.0
2. Yarıyıl
Dersin Dili
Türkçe
Ders Düzeyi
ÖNLİSANS TYYÇ:5.DÜZEY EQF-LLL:5.DÜZEY QF-EHEA:KISA DÜZEY
Dersin Türü
Zorunlu
Dersi Verenler
Öğr. Gör. Dr. Arzu ÖZKANAN
Dersin Yardımcıları
-
Ofis Yeri
 
E-Posta
 
Ofis Görüşme Saatleri
 
İş Telefonu
 
Dersin Amacı
Bu dersin amacı, çağrı merkezlerinde teknoloji ve kalite ile ile ilgili temel kavramları açıklamak ve bu teknolojinin bilgi yönetimi ve karar almada kullanımını öğretmek, çağrı merkezi çalışanlarının istihdam politikaları ve motivasyon uygulamalarını kavratmaktır.
Dersin İçeriği
Çağrı merkezlerinde örgütleme, çağrı merkezlerinde yöneltme ve eşgüdümleme, çağrı merkezlerinde denetleme, çağrı merkezlerinde teknoloji yönetimi, çağrı merkezlerinde insan kaynakları yönetimi, çağrı merkezlerinde bilgi yönetimi
Önkoşul Dersleri
 
Ders Öğrenme-Öğretme Yöntemi
 
Dersi İşleyiş Yöntemi
 
DERSİN KATEGORİSİ
Dersin Kategorisi (Genel)
Katkı Düzeyi (%)
Temel Mesleki Ders
 
Uzmanlık/Alan Dersi
 
Destek Dersi
 
Beceri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersi
 
Aktarılabilir Beceri Dersi
 
DERSİN KAZANIMLARI
DK1
Çağrı Merkezleri yapılanmasını kavrayabilir, çağrı merkezi yönetiminin neler yapması gerektiğini bilir, çağrı merkezi teknolojilerini bilir, çağrı merkezinde kaliteli hizmeti açıklayabilir, çağrı merkezlerinde insan kaynakları yönetimin analiz edip değerl