Ders Adı Müşteri İlişkiler Yönetimi
Ders Kodu HAI-415
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Lisans
Yıl 4
Dönem 7.Yarıyıl
AKTS 3
Dersi Veren(ler) Yrd. Doç. Dr. Şefika ÖZDEMİR
Dersin Yardımcıları
Dersin Öğrenme Çıktıları Müşteri İlişkileri Yönetimini kuramsal manada öğrenmek Müşteri ilişkileri konusunda beceri edinmek Kurumsal bakışı kazandırmak Tüketici bilinçlenmesi sağlamak Tüketici kurum ilişkisini irdelemek Müşterinin kurum için değerinin göstermek
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
Önkoşul Dersleri Yok
Önerilen Seçmeli Dersler Yok
Dersin İçeriği Geleneksel Anlayıştan Müşteri Odaklı Anlayışa Geçiş Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir Müşteri İlişkileri Yönetimiyle İlgili Kavramlar Müşteri İlişkileri Yönetimiyle İlgili Kavramlar Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemleri Vize Sınavı MÜŞTERİ TATMİNİ MÜŞTER SADAKATİ MÜŞTERİ DEĞERİ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ SÜRECİNDE İLETİŞİM MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN ÖLÇÜLMESİ Müşteri İlişki Yönetimi Teknolojisi Final Sınavı
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Hedefleri
Dersin Amacı Müşteri ilişkileri yönetimi programlarının işletmeler için nasıl bir model oluşturduğunu idrak etmek.
WorkPlacement
Hafta Konular  
1 Geleneksel Anlayıştan Müşteri Odaklı Anlayışa Geçiş
2 Geleneksel Anlayıştan Müşteri Odaklı Anlayışa Geçiş
3 Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir
4 Müşteri İlişkileri Yönetimiyle İlgili Kavramlar
5 Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreci
6 Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemleri
7 Vize Sınavı
8 MÜŞTERİ TATMİNİ
9 MÜŞTER SADAKATİ
10 MÜŞTERİ DEĞERİ
11 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ SÜRECİNDE İLETİŞİM
12 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİN ÖLÇÜLMESİ
13 Müşteri İlişki Yönetimi Teknolojisi
14 Final Sınavı
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 0 0
Kısa Sınav 0 0
Ödev 0 0
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
TOPLAM 0
Yıliçinin Başarıya Oranı 0
Finalin Başarıya Oranı 0
TOPLAM 0
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 0 0 0
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 0 0 0
Ödevler 0 0 0
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 0 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 0 0 0
İşyükü Saati (30) 0
Toplam İşyükü / Saat 0    
Dersin Akts Kredisi 0    
Ders Notu Yavuz Odabaşı, Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, İstanbul: Sistem Yayıncılık, 2010 -Müşteri İlişkileri Yönetimine ilişkin makaleler ve vakalar
Diğer Kaynaklar
Materyal
Dökümanlar
Ödevler
Sınavlar
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri
Konferanslar, Uygulamalı Dersler, Sunumlar, Seminerler, Projeler, Laboratuar Uygulamaları(gerekirse)