Ders Adı İngilizce I (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
Ders Kodu ING-101
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Lisans
Yıl 1
Dönem 1.Yarıyıl
AKTS 2
Dersi Veren(ler) Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları
Dersin Yardımcıları
Dersin Öğrenme Çıktıları Okuduğunu anlama A1 CEF Konuşma A1 CEF Yazma A1 CEF
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
-
Dersin İçeriği Temel Düzey İngilizce Bilgisi
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Hedefleri The Common European Framework A1 Yeterliliği
Dersin Amacı The Common European Framework A1 Becerileri
WorkPlacement
Hafta Konular  
1 Manage simple, routine exchanges
  Ön Hazırlık: Directions, signs, notices and instructions
2 “to be” Possessive adjectives,
  Ön Hazırlık: Posters and advertisements
3 Questions and negatives, countries
  Ön Hazırlık: Extract essential information form short recorded passages
4 Everyday objects, countries, opposite adjectives
  Ön Hazırlık: Handle simple business in shops, post offices or banks
5 What time is it?” Social expressions: I'm sorry. Excuse me!
  Ön Hazırlık: Make and respond to invitations, suggestions and apologies
6 There is/are, How many?, Prepositions of place
  Ön Hazırlık: Discuss what to do in the evening/at the weekend
7 Give and receive information about travel and buy tickets
  Ön Hazırlık: Forms, Standard letters
8 Agree and disagree with others, order a meal
  Ön Hazırlık: Personal correspondence
9 Mid term exam
10 Describe events and activities
  Ön Hazırlık: Describe plans and arrangements
11 Express likes and Dislikes
  Ön Hazırlık: Ask for and give directions
12 Describe family and living conditions
  Ön Hazırlık: Ask for and provide personal information
13 Relate personal experience
  Ön Hazırlık: Use simple techniques to start, maintain or end a short conversation
14 Simple Past Tense
  Ön Hazırlık: Past habits
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Öğrenci bilimsel etik ve sorumluluk bilinci kazanır. 2
2 Öğrenci tarih biliminin konularında tarih metodolojisi temelinde sebep-sonuç ilişkisine göre bilgi toplama, analiz etme, yorumlama, tartışma ve önerilerde bulunma yeteneği kazanır. 1
3 Öğrenci Eğitim, Kültür, Basın ve Toplumsal sorunlar konusunda fikir beyan eder. 1
4 Öğrenci bağımsız tarih araştırmaları yapar. 1
5 Öğrenci farklı coğrafyalardaki tarihi olayları karşılaştırma yoluyla objektif ve tutarlı yorumlar yapma becerisi kazanır. 1
6 Öğrenci tarihi olayların gelişiminde siyasi, sosyal, ekonomik, ideolojik, bireysel vs. faktörlerin etkisini irdeleme ve değerlendirme yeteneğine sahip olur. 1
7 Öğrenci farklı tarihi zamanlardaki belge, olay ve buluntulardaki tarihsel yaklaşımların farkında olur. 2
8 Öğrenci tarih alanındaki bilgilerini disiplinler arası çalışmalarda uygulama yeteneğine sahip olur. 1
9 Öğrenci belirli tarihsel gelişmeleri ve bunları geniş anlamda tanımlama ve açıklayabilme yeteneğine sahip olur. 2
10 Öğrenci dünya tarihi ve milli tarih arasında ilişki kurma bilgisine sahip olur. 2
11 Öğrenci temel düzeyde ulusal eğitim taleplerini karşılayacak yetkinliktedir. 1
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 1 85
Kısa Sınav 2 5
Ödev 2 10
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
TOPLAM 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
TOPLAM 100
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 14 2 28
Ödevler 2 10 20
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 1 1 1
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 1 1
İşyükü Saati (30) 0
Toplam İşyükü / Saat 78    
Dersin Akts Kredisi 2    
Ders Notu
Diğer Kaynaklar Elementary Course books
Materyal
Dökümanlar
Ödevler
Sınavlar
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri
Konferanslar, Uygulamalı Dersler, Sunumlar, Seminerler, Projeler, Laboratuar Uygulamaları(gerekirse)