Ders Adı İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
Ders Kodu ING-102
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Lisans
Yıl 1
Dönem 2.Yarıyıl
AKTS 2
Dersi Veren(ler) Yabancı Diller Yüksekokulu Yönetim Kurulunca uygun görülen öğretim elemanları
Dersin Yardımcıları Recai Kapusuz
Dersin Öğrenme Çıktıları -Geçmiş olaylardan bahsetme. -Geçmiş ve şimdiki zaman olaylarında soru-cevap yeterliliği -Yaşadığı yer hakkında bahsetme ve kabiliyet cümleleri -Tanınan yerler hakkında bahsedebilme ve turistik bilgilendirme makalelerinde önemli bilgileri tespit edebilme -Dışarıda bir gün planlama ve basit ölçüde elektronik posta ve mektubu anlayabilme. -Boş zaman aktivitelerinden bahsetme zamanları hakkında konuşabilme -Konser, sergi vb. etkinlikler hakkında bulunan ilanlardan önemli bilgiler bulmak. -Nesnelerin odada yer yön bakımından ilişkilendirilmesi ve günlük rutinleri tanımlama. -Önemli günler, haftalar ve aylarda kullanılan kalıpları kullanabilmek. -Öneri, teklif yapmak ve bunlara karşılık vermek, yiyecek, içecek isimlerini kullanabilmek ve anlamak. -Tanınmayan kişiler hakkında soru sorma ve cevap verebilme, diğer insanların boş zaman aktiviteleri ve rutinleri hakkında yorum yapabilme. -Yerleşim yerlerini ve tanıdık mekanları tanımlayabilme, kişilerin yaşadıkları yerler hakkında soru sorabilme. -Geçmişte gerçekleşen olaylar hakkında konuşabilmek, yılları telafuz edip anlayabilmek, kişiler hakkında haberlere karşılık verip karşılıklı soru sorup cevap verme
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
Yok -
Dersin İçeriği Başlangıç Seviyesi Elementary level
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Hedefleri The Common European Framework A2 Yeterliliği
Dersin Amacı The Common European Framework A2 Beceriler
WorkPlacement
Hafta Konular  
1 Geçmiş zaman:Olumsuz,kısa cevaplar
  Ön Hazırlık: Düzensiz fiiller
2 Geçmiş zamanda kullanılan ifadeler
  Ön Hazırlık: a/an/the kullanımı
3 can/can't(e bilmek)
  Ön Hazırlık: Tatil aktiviteleri
4 Sıfatlar ve kıyaslama ifadeleri
  Ön Hazırlık: I'd rather/I'd like/I want
5 Geçmiş zamanın hikayesi(Present Continuous)
  Ön Hazırlık: Kelime gurupları
6 Geniş zaman ve Şimdiki zaman
  Ön Hazırlık: Zarflar
7 Emir cümleleri
  Ön Hazırlık: Sıklık zarfları kullanımı
8 (like)soru sorma
  Ön Hazırlık: Görünüş ve karakter tanımlama
9 Ara sınav
  Ön Hazırlık: Ara sınav
10 Sağlık problemler
  Ön Hazırlık: Why don't you? ifadesinin kullanımı
11 Gelecek zaman
  Ön Hazırlık: Yön belirtme
12 Might ve be going to kullanımı
  Ön Hazırlık: Preposition
13 Superlatives
  Ön Hazırlık: Telefonda kullanılan ifadeler
14 (Have you ever)ifadesinin kullanımı ve Perfect Tense
  Ön Hazırlık: Havaalanında yer ile ilgili kelimelerin kullanımı
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Toplumun din hizmeti ve din eğitimi ihtiyacına cevap verebilecek bilgi ve becerileri kazanır. 2
2 İslam dinini temel kaynaklarından araştırabilecek düzeyde Arapça bilgisine sahip olur. 2
3 Alanındaki bilimsel araştırmaları takip edip kullanabilecek ve meslektaşlarıyla iletişim kurabilecek düzeyde bir yabancı dil (Batı dili) bilgisine sahip olur. 2
4 Din-birey-toplum ilişkilerini doğru bir şekilde anlama ve anlamlandırma yeteneği kazanır. 2
5 Toplumun dinî sosyal hizmet, dinî danışmanlık ve rehberlik ihtiyacına yönelik farkındalık, mesleki bilgi ve beceri sahibi olur. 2
6 Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme ihtiyaçlarını belirleyebilme ve öğrenme süreçlerini programlama ve yönlendirebilme bilgi ve becerisine sahip olur. 2
7 Teoloji ve din bilimleri alanındaki kavramları, düşünceleri, problemleri tanımlayabilme, bilimsel yöntemlerle araştırabilme, verileri sınıflandırma, değerlendirme, yorumlama ve analiz ederek bilimsel sonuçlara ulaşabilme becerisine sahip olur. 2
8 Aktüel dinî meselelere günümüz insanını tatmin edecek düzeyde çözüm üretebilecek bilgi ve becerilere sahip olur. 2
9 Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olur. 2
10 Çeşitli boyutlarıyla din olgusu ve dinî hayata ilişkin konularda ilgili kişi ve kurumları bilgilendirebilmek; bilgi birikimini ve sorunların çözümüne ilişkin önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarabilme yetisi kazanır. 2
11 Toplumumuzdaki mezhebî ve dinî farklılıklar karşısında birleştirici, uzlaştırıcı ve hoşgörü temelli bir tutuma sahip olur. 2
12 Günümüz dünyasında yaşanmakta olan dinler ve inanç sistemleri hakkında yeterli bilgi donanımına sahip olur. 2
13 İslam kültür ve medeniyeti hakkında diğer kültür ve medeniyetlerle mukayese edebilecek düzeyde bilgi birikimine sahip olur. 2
14 0
15 0
16 0
17 0
18 0
19 0
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 1 80
Kısa Sınav 0 0
Ödev 1 20
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
TOPLAM 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
TOPLAM 100
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 12 3 36
Ödevler 0 0 0
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 1 0 0
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 0 0
İşyükü Saati (30) 30
Toplam İşyükü / Saat 64    
Dersin Akts Kredisi 2    
Ders Notu Ders Kitabı Face2Face Elementary Second Edition
Diğer Kaynaklar Ders Kitabı Face2Face Elementary Second Edition
Materyal
Dökümanlar Ders Kitabı Face2Face Elementary Second Edition
Ödevler Çalışma kağıtları
Sınavlar Ara sınav ve yıl sonu sınavı
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri
Konferanslar, Uygulamalı Dersler, Sunumlar, Seminerler, Projeler, Laboratuar Uygulamaları(gerekirse)