Ders Adı İngilizce II (Hazırlık Eğitimine Tabi Olmayan Öğrenciler İçin)
Ders Kodu ING-102
Dersin Türü Zorunlu
Ders Biriminin Seviyesi Ön Lisans
Yıl 1
Dönem 2.Yarıyıl
AKTS 2
Dersi Veren(ler) öğretim görevlisi füsun cesur
Dersin Yardımcıları
Dersin Öğrenme Çıktıları -Geçmiş olaylardan bahsetme. -Geçmiş ve şimdiki zaman olaylarında soru-cevap yeterliliği -Yaşadığı yer hakkında bahsetme ve kabiliyet cümleleri -Tanınan yerler hakkında bahsedebilme ve turistik bilgilendirme makalelerinde önemli bilgileri tespit edebilme -Dışarıda bir gün planlama ve basit ölçüde elektronik posta ve mektubu anlayabilme. -Boş zaman aktivitelerinden bahsetme zamanları hakkında konuşabilme -Konser, sergi vb. etkinlikler hakkında bulunan ilanlardan önemli bilgiler bulmak. -Nesnelerin odada yer yön bakımından ilişkilendirilmesi ve günlük rutinleri tanımlama. -Önemli günler, haftalar ve aylarda kullanılan kalıpları kullanabilmek. -Öneri, teklif yapmak ve bunlara karşılık vermek, yiyecek, içecek isimlerini kullanabilmek ve anlamak. -Tanınmayan kişiler hakkında soru sorma ve cevap verebilme, diğer insanların boş zaman aktiviteleri ve rutinleri hakkında yorum yapabilme. -Yerleşim yerlerini ve tanıdık mekanları tanımlayabilme, kişilerin yaşadıkları yerler hakkında soru sorabilme. -Geçmişte gerçekleşen olaylar hakkında konuşabilmek, yılları telafuz edip anlayabilmek, kişiler hakkında haberlere karşılık verip karşılıklı soru sorup cevap verme.
Ders İşleme Biçimi Yüz Yüze
-
Dersin İçeriği Başlangıç Seviyesi
Dersin Verildiği Diller Türkçe
Dersin Hedefleri The Common European Framework A2 Yeterliliği
Dersin Amacı The Common European Framework A2 Yeterliliği
WorkPlacement Kullanılmamaktadır
Hafta Konular  
1 Past Simple: negative, yes/no questions and short answers
  Ön Hazırlık: Irregular Past Simple forms; verbs and nouns from news stories
2 Past Simple questions, past time phrases with ago, last and in.
  Ön Hazırlık: Question words. Articles: a, an and the
3 Can/can’t for possibility
  Ön Hazırlık: Holiday activities
4 Adjectives to describe places. Comparatives
  Ön Hazırlık: Planning a day out: I’d rather…./I’d like… /I want…
5 Present Continuous for “now”
  Ön Hazırlık: Verb collocations, transport, phone messages.
6 Present Simple or Present Continuous
  Ön Hazırlık: Talking on the phone, indoor and outdoor activities; adverbs and adjectives.
7 Imperatives; should/ shouldn’t
  Ön Hazırlık: How often…? And frequency expressions
8 Questions with like
  Ön Hazırlık: Describing people’s appearance and character
9 Questions with like
  Ön Hazırlık: Describing people’s appearance and character
10 Health problems and treatment
  Ön Hazırlık: Talking about health; giving advice with Why don’t you…?
11 Be going to: positive, negative and Wh- questions
  Ön Hazırlık: Asking for and giving directions.
12 Might; be going to: yes/no questions and short answers
  Ön Hazırlık: Prepositions of place and movement
13 Superlatives, Past participles.
  Ön Hazırlık: Questions on the phone, big and small numbers.
14 Present Perfect for life experiences: positive and negative, Have you ever…? Questions and short answers
  Ön Hazırlık: At the airport; saying goodbye, things and places at an airport
No Bölüm Öğrenme Çıktısı Katkı Düzeyi
1 Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili temel kavram ve terminolojiye ait terimleri öğrenir ve alan ile ilgili çalışma, araştırma ve uygulamalarda bunları yerinde kullanabilir. 0
2 Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanı ile ilgili kuramsal ve uygulamalı kavram ve prensipleri kullanarak, fizyoterapi ve rehabilitasyon uygulamaları için gerekli değerlendirme, tanımlama ve planlamayı yapar. 0
3 Edindiği ileri düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak fizyoterapi ve rehabilitasyon programını sistematik ve güvenli olarak etik ilkeler çerçevesinde uygular; gerektiği durumda sonlandırır veya değiştirir 0
4 Toplum sağlığını koruma davranışına yönelik girişimlerde bulunur; toplumun fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında değişen ve çeşitlenen ihtiyaçlarına uygun sağlık politikalarının üretilmesine katkıda bulunur. 0
5 Fizyoterapi ve rehabilitasyon hizmetlerini etkin ve yeterli biçimde organize eder, kalite ve organizasyon fonksiyonunun devamlılığı ve gelişimi için gerekli iş süreçlerini yönetir; sorunlara karşı bilgi ve kanıtlar doğrultusunda çözüm üretir. 0
6 Sahip olduğu bilgi birikimini kullanarak mesleki ve akademik çalışmaları bağımsız olarak yürütür ve bu alanda çalışan diğer meslek grupları ile etkin iletişim ve işbirliği içinde ekip üyesi olarak çalışır ve sorumluluk üstlenir. 0
7 Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında kaliteli hizmet ve araştırma için kayıt tutar ve rapor hazırlar; araştırma ve proje uygulamalarının tüm aşamalarına katılır. 0
8 Kişisel gelişim ilkesini , bilgi okur yazarlığı ve yaşam boyu öğrenmeyi benimser; kalite geliştirme, alanla ilgili eğitim ve tanıtım programlarına katkı verir, profesyonel davranışını uluslararası düzeyde de sergiler. 0
9 Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında sosyal ilişkileri yönlendirir, farklı normları eleştirel bakış açısıyla inceleyebilir. 0
10 Fizyoterapi ve rehabilitasyon alanında ilerlemeleri değerlendirerek içinde bulunduğu toplumun bilgi toplumu olma sürecine katkıda bulunur. 0
11 Fizyoterapi Programı, Terapi ve rehabilitasyon alanında faaliyet gösteren özel ve kamu kuruluşlarında, görev alabilecek bilgiye sahip ara eleman yetişmesini sağlar. Fizyoterapi Programı, yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği ve sorumluluk alma özgüveni kazandırarak, toplum önünde fikrini savunacak mesleki donanıma sahip olma becerisi sunar. 0
12 0
13 0
14 0
15 0
16 0
17 0
18 0
19 0
Yarıyıl İçi Çalışmaları Sayısı Katkı Payı
Ara Sınav 1 100
Kısa Sınav 0 0
Ödev 1 0
Devam 0 0
Uygulama 0 0
Labaratuvar 0 0
Proje 0 0
Atölye 0 0
Seminer 0 0
Arazi Çalışması 0 0
TOPLAM 100
Yıliçinin Başarıya Oranı 40
Finalin Başarıya Oranı 60
TOPLAM 100
AKTS kredilerinin belirlenmesinde öğrenci işyükü anketlerinden faydalanılmaktadır.
Etkinlik Sayısı Süresi Toplam
Ders Süresi (Sınav Haftaları Hariç) 14 2 28
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi 10 1 10
Ödevler 0 0 0
Sunum 0 0 0
Proje 0 0 0
Laboratuar Çalışması 0 0 0
Arazi ya da Alan Çalışması 0 0 0
Ara Sınavlar 1 15 15
Yarıyıl Sonu Sınavı 1 20 20
İşyükü Saati (30) 30
Toplam İşyükü / Saat 0    
Dersin Akts Kredisi 0    
Ders Notu
Diğer Kaynaklar Başlangıç Seviyesi Ders Kitapları
Materyal
Dökümanlar
Ödevler
Sınavlar Güz dönemi vize tarih aralığı: 01-07.12.2010 Güz dönemi final tarih aralığı: 22-23.01.2011 Güz dönemi bütünleme tarih aralığı: 29-30.01.2011 Bahar dönemi vize tarih aralığı: 20-26.04.2011 Bahar dönemi final tarih aralığı: 11-12.06.2011 Bahar dönemi bütünleme tarih aralığı: 21-22.06.2011
Materyal Diğer
Planlanmış Öğrenme Faaliyetleri ve Öğretim Yöntemleri
Konferanslar, Uygulamalı Dersler, Sunumlar, Seminerler, Projeler, Laboratuar Uygulamaları(gerekirse)