Her Öğrenci için, öğrenci iş yükü Dönemlik 30 AKTS , Yıllık 60 AKTS Kredisi olmalıdır.
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Kredi AKTS Print
Sınıf : 0/Dönemi : 0
HAZ-004
Hazırlık Sınıfı (Arapça)
Seçmeli 0 0 Yazdır
Yarıyıl Akts Toplamı0,000,00
Sınıf : 1/Dönemi : 1
ADE-101
Sözlü İletişim Becereleri I
Zorunlu 2 4 Yazdır
ADE-102
Okuma Becerileri I
Zorunlu 2 3 Yazdır
ADE-103
Yazma Becerileri I
Zorunlu 2 3 Yazdır
ADE-104
Arapçanın Yapısı I
Zorunlu 2 3 Yazdır
ATA-180
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1
Zorunlu 2 3 Yazdır
MBD-101
Eğitime Giriş
Zorunlu 2 3 Yazdır
MBD-102
Eğitim Psikolojisi
Zorunlu 2 3 Yazdır
TUR-290
Türk Dili 1
Zorunlu 3 5 Yazdır
YBD-401
Yabancı Dil 1
Zorunlu 2 3 Yazdır
Yarıyıl Akts Toplamı49,0060,00
Sınıf : 1/Dönemi : 2
ADE-105
Sözlü İletişim Becerileri II
Zorunlu 2 2 Yazdır
ADE-106
Okuma Becerileri II
Zorunlu 2 2 Yazdır
ADE-107
Yazma Becerileri II
Zorunlu 2 2 Yazdır
ADE-108
Arapçanın Yapısı II
Zorunlu 2 2 Yazdır
ATA-280
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 2
Zorunlu 2 3 Yazdır
ENF-152
Bilişim Teknolojileri
Zorunlu 3 5 Yazdır
MBD-103
Eğitim Sosyolojisi
Zorunlu 2 3 Yazdır
MBD-104
Eğitim Felsefesi
Zorunlu 2 3 Yazdır
TUR-390
Türk Dili 2
Zorunlu 3 5 Yazdır
YBD-402
Yabancı Dil 2
Zorunlu 2 3 Yazdır
Yarıyıl Akts Toplamı52,0060,00
Toplam101,00120,00
      
Üniversite Ortak Seçmeli Dersleri
Bölüm Başkanı :  
e-mail :  
Telefon :  
Fax :  
AKTS Koordinatörü : Bulunamadı  
e-mail : arapdiliegitimi@sdu.edu.tr  
Telefon :  
Fax :  
Adres : Süleyman Demirel Üniversitesi Eğitim Fakültesi Isparta  
Genel Bilgi :  
Edinilen Ünvan :  
Yeterlilik Düzeyi :  
Kabul Koşulları :  
Önceki Öğrenmenin Tanınması İçin Özel Düzenlemeler(Yatay Geçiş,Dikey Geçiş v.s.) :  
Yeterlilik Zorunlulukları ve Yönetmeliğe Uygunluk : Ulusal yeterlilik sistemi üç Bolonya süreci seviyesini içerebilir (ya da orta seviye yeterlilikleri) (örneğin kısa süreç olan ilk süreç). Bu seviyeler üniversitelere belirlli yeterlilikleri yapılandırmayı ve yeterlilik vasıtasıyla ilerlemek üzere düzenlemeye izin verir. Türkiye’de yeterlilik zorunlulukları ve yönetmeliğe uygunluk YÖK tarafından belirlenir.  
Programın Hedefleri :  
Örneklerle Mezunlar İş Profilleri :  
Başka Çalışmalara Geçiş İmkanı :  
Programın Amaçları :  
Sınav Ve Değerlendirme Kuralları :  
Mezuniyet Koşulları :  
Programın Türü(Tam zamanlı, Yarı zamanlı, Uzaktan Öğretim) :  
Ders-Program Öğrenme Çıktıları
Ders PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14 PÇ15
Hazırlık Sınıfı (Arapça) 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitime Giriş 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitim Psikolojisi 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Sözlü İletişim Becereleri I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Okuma Becerileri I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Yazma Becerileri I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Arapçanın Yapısı I 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Türk Dili 1 5 5 3 5 4 3 5 4 5 5 3 4 5 4 5
Yabancı Dil 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Yabancı Dil 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Türk Dili 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Sözlü İletişim Becerileri II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Okuma Becerileri II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Yazma Becerileri II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Arapçanın Yapısı II 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitim Sosyolojisi 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Eğitim Felsefesi 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bilişim Teknolojileri 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 0 2 0 2 2