Her Öğrenci için, öğrenci iş yükü Dönemlik 30 AKTS , Yıllık 60 AKTS Kredisi olmalıdır.
Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Kredi AKTS Print
Sınıf : 0/Dönemi : 2
05SEB1110
Eğitimde Program Geliştirme
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1111
İstatistiksel Veri Analizi
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1112
Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Eğilimler
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1113
Eğitimde Ölçme Değerlendirme Araçlarının Geliştirilmesi
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1114
Etkinliklerle Düşünme Öğretimi
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1115
Uzmanlık Alan Dersi I
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1116
Uzmanlık Alan Dersi II
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1117
Seminer
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1118
Uzmanlık Alan Dersi III
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1119
Uzmanlık Alan Dersi IV
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1120
Bilimsel Araştırma Teknikleri ile Araştırma ve Yayın Etiği
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1121
Eğitim Teknolojileri ve Etkili İletişim
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1122
Dönem Projesi
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1123
Eğitimin Tarihi ve Sosyal Temelleri
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1124
Tez
Zorunlu 0 30 Yazdır
05SEB1125
Türkiye’de Eğitim Reformları
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1126
Karşılaştırmalı Öğretmen Eğitimi Programları
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1127
Öğretim Tasarımı ve Uygulamalar
Zorunlu 0 6 Yazdır
05SEB1128
Teknoloji Destekli Öğrenme ve Öğretme
Zorunlu 0 6 Yazdır
Yarıyıl Akts Toplamı0,00138,00
Toplam0,00138,00
      
Üniversite Ortak Seçmeli Dersleri
Bölüm Başkanı : Bulunamadı  
e-mail :  
Telefon :  
Fax :  
AKTS Koordinatörü : Bulunamadı  
e-mail :  
Telefon :  
Fax :  
Adres :  
Genel Bilgi :  
Edinilen Ünvan :  
Yeterlilik Düzeyi :  
Kabul Koşulları :  
Önceki Öğrenmenin Tanınması İçin Özel Düzenlemeler(Yatay Geçiş,Dikey Geçiş v.s.) :  
Yeterlilik Zorunlulukları ve Yönetmeliğe Uygunluk : Ulusal yeterlilik sistemi üç Bolonya süreci seviyesini içerebilir (ya da orta seviye yeterlilikleri) (örneğin kısa süreç olan ilk süreç). Bu seviyeler üniversitelere belirlli yeterlilikleri yapılandırmayı ve yeterlilik vasıtasıyla ilerlemek üzere düzenlemeye izin verir. Türkiye’de yeterlilik zorunlulukları ve yönetmeliğe uygunluk YÖK tarafından belirlenir.  
Programın Hedefleri :  
Örneklerle Mezunlar İş Profilleri :  
Başka Çalışmalara Geçiş İmkanı :  
Programın Amaçları :  
Sınav Ve Değerlendirme Kuralları :  
Mezuniyet Koşulları :  
Programın Türü(Tam zamanlı, Yarı zamanlı, Uzaktan Öğretim) :  
Ders-Program Öğrenme Çıktıları
Ders PÇ1 PÇ2 PÇ3 PÇ4 PÇ5 PÇ6 PÇ7 PÇ8 PÇ9 PÇ10 PÇ11 PÇ12 PÇ13 PÇ14 PÇ15
Bilimsel Araştırma Teknikleri ile Araştırma ve Yayın Etiği 3 3 3 2 4 5 5 3 3 2 0 0 0 0 0
Dönem Projesi 3 2 3 4 3 3 4 4 5 3 3 0 0 0 0
Eğitim Teknolojileri ve Etkili İletişim 4 5 1 1 3 2 1 3 3 1 1 0 0 0 0
Eğitimde Ölçme Değerlendirme Araçlarının Geliştirilmesi 5 3 3 4 5 5 3 5 3 4 0 0 0 0 0
Eğitimde Program Geliştirme 5 4 4 3 4 5 5 1 3 2 2 0 0 0 0
Eğitimin Tarihi ve Sosyal Temelleri 0 3 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Etkinliklerle Düşünme Öğretimi 5 3 5 4 5 4 5 4 4 4 0 0 0 0 0
İstatistiksel Veri Analizi 3 2 3 3 4 5 3 3 3 3 0 0 0 0 0
Karşılaştırmalı Öğretmen Eğitimi Programları 5 4 3 3 4 5 4 0 2 3 2 0 0 0 0
Öğrenme-Öğretme Kuramları ve Eğilimler 2 3 2 3 4 5 5 1 1 2 3 0 0 0 0
Öğretim Tasarımı ve Uygulamalar 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Teknoloji Destekli Öğrenme ve Öğretme 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4
Tez 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 0 0 0 0
Türkiye’de Eğitim Reformları 5 3 2 3 4 4 3 4 4 2 0 0 0 0 0